66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

mandag 28. april 2014

Kapteinen friskmelder seg selv!

Rekker mirakuløst nok seriestarten.
Nesten før sjokket etter skadenyheten har lagt seg, kommer kaptein Vegard med ny, oppsiktsvekkende melding: ankelen er klar til kamp.

- Her må det ha skjedd et mirakel?
- Ja, helga behandlet meg pent. Hevelsen er borte!

- Utrolig med tanke på Fysiofrankes diagnose?
- Dette viser bare hvor viktig Fysiofranke er. Tatt det forsiktig i to uker. Lyttet til kroppen. Varmer opp i kveld og prøver!

- Blir det noen nye finter på dagens repertoar?
- Håper Nidaroskameratene er så dårlige at jeg slipper å takle og finte så mye. Løp og innsidepasninger skal gå bra!

- Er Fysiofranke konsultert angående sjokk-comebacket fra skade?
- Han sa at jeg ville fått spille om jeg var Steven Gerrard. Jeg føler med som Steven Gerrard i dag! Gjelder bare å holde seg på beina! Kjør!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar