66 seire - 15 uavgjorte - 68 tap. Målforskjell: 610 - 635

tirsdag 28. april 2015

Baillagets hete spillere dominerer media



Interessen koker rundt Baillaget Baillags spillere etter den sjokkerende seiersrekka som har ført laget til tabelltoppen. Spillerne forteller at de knapt kan gå på nærbutikken uten å møte blitzregnet.
Og det er ikke bare de oppsiktsvekkende resultatene journalistene vil snakke med spillerne om. Journalistene ringer for å la stjernene kommentere også musikkbransjen, digital kompetanse i media og ikke minst generelle musikk- og festivaltips. Baillbloggen vet også at stilikon Knut nå topper fotografenes ønskeliste over fotoobjekter til saker fra midtbyen.



Knut forteller nå om så stor mediepågang at han knapt rekker å svare "ja" eller "nei" på alle spørsmålene som hagler, slik vi ser i denne spalten i det velrennomerte musikkmagasinet Gaffa.
Knut oppfordrer nå lagets merchansvarlig til å gripe sjansen til å reklamere mer for baillaget.
- Jeg ville følt meg veldig vel i en strøken Bakklandet Baillag-tskjorte, hinter Knut.

Kaptein Vegard er ikke overrasket over mediekjøret.
- At vi er hete, sier seg selv. Jeg vil anbefale de større mediehusene å ta seg en tur opp på Eberg sportsarena også. Der skjer det hete ting om dagen!
- Er du redd for at spillerne mister bakkekontakten?
- Jeg synes det er positivt at vi markerer oss på andre arenaer. Bare det ikke går utover prestasjonene på banen, er det helt coolt for meg, sier kapteinen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar